zondag 25 juli 2010

You Tube

Zo de rust is hier weer gekeerd. Logees zijn vertrokken. Jongste zoon en zijn vrouw waren hier de afgelopen weken in huis. Was erg gezellig, maar uiteindelijk wilden ze toch naar huis terug, dus heb ik ze maar laten gaan....

Dat geeft mij natuurlijk wel direct meer tijd voor Upcycled. En een van de dingen die ik gedaan heb is een filmpje op You Tube gezet over de nieuwste tas op Upcycled, de Urban 27.



Het was een donkerrode leren jas en is nu een tas met een verrassende binnenvoering. Die zie je op het filmpje, ik ben daar bezig om de voering vast te maken aan de buitenkant. altijd spannend, niet leuk als er dan op het laatste moment iets mis zou gaan. Dan heb je al zo veel werk in die tas zitten.

Heb ook nog een colbert tas op de site gezet. Die was ik vergeten op de foto te zetten. Gemaakt van een donkerblauw streepjes colbert. Wel in hetzelfde ruime model als de Urban tassen. lekker groot dus. Hij heet Victor, vond ik wel passend voor deze tas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten