zondag 24 oktober 2010

Mini clutches

Zo de eerste exemplaren van de paarse mini's staan op de site.  ( www.upcycled.nl )




Tussen de buien door gelukt om foto's te maken.

Dreigende lucht boven Houten

Paars is best een moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen. En de felle zon en dus felle schaduw maakt het ook niet makkelijker. De rechterkant is op deze foto een donkere toestand.

Paars mini tasje

Dit is een iets groter exemplaar, met rits bovenop.

Mini clutch in paarse suede

Nu stuk voor stuk de andere foto's bewerken. Niet allemaal achter elkaar, dat werkt slecht heb ik gemerkt. Dan ga ik ze wat afraffelen, neem niet goed te tijd om de beste foto er uit te zoeken.

Ik heb wel een systeem aan moeten brengen bij het maken van de foto's. Omdat deze tasjes allemaal paars zijn en ik dan steeds goed moet kijken welk het is, maak ik nu voor ik er een op de foto zet een foto van het nummer wat hij (zij?) straks gaat krijgen.


Dit is dus clutch nummer 50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten