dinsdag 7 juni 2011

Reclame maken voor Upcycled tassen

Als kleine ondernemer moet je soms op een creatieve manier reclame maken.

Zo had ik voor mijn pand in Vianen nog geen grote naam op het raam. Niet dat dat nu veel uitmaakt, want het ziet er niet zwart van de mensen op dat industrieterrein. Maar ik wilde mijn aanwezigheid toch wat meer kenbaar maken.

Een schaar, oude tijdschriften, lijm en een paar karton vellen brachten de uitkomst.

Uitgeknipt
Netjes knippen heb ik gelukkig wel geleerd...

Lijmen
Blijft lastig om de lijm alleen daar te krijgen waar je hem hebben wilt.

Tja....
Kijk hier had ik al moeten zien dat ik beter een lijntje had kunnen trekken om ze langs te leggen.

Maar dat zag ik pas later toen ik hem al had opgehangen.

Op het raam

Niet helemaal op lijn dus. Ook kun je goed zien dat ik de ramen heb gewassen. Maar toch  ik heb nu een naam op het raam en daar ging het om. 

Ik heb nog veel meer ramen daar, dus wie weet verzin ik nog wel eens iets om daar op te plakken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten