zondag 12 augustus 2012

Zeiltassen

Zeiltassen van Upcycled

Bericht voor de liefhebbers van zeiltassen:
Er staan prachtige nieuwe zeiltassen op www.upcycled.nl op je te wachten! Leuke schoudertassen met een verstelbare band.

Ja en ik zal dit illustreren met wat "bewijsmateriaal".

Wat dacht je van deze zeiltas?




Schoudertas van zeil
Tas van zeil van Upcycled.nl
Dit is zeiltas nummer 8. Nee, zul je misschien zeggen dit is zeiltas nummer 4. Maar dan moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit lijkt wel nummer 4, maar het is nummer 8.

Hoe zit dat dan? Welnu, het is zeiltas nummer 8 van dit model en ik heb zeilcijfer nummer 4 erop geplakt. Dus het is echt tas nummer 8 met nummer 4.




Tas van zeil
Schoudertas van zeil en stof
Je zou het misschien niet zeggen, maar de zwarte delen van deze tas zijn niet gemaakt van leer, maar van een oude zwarte jas. Je moet wel even goed kijken om te zien dat het geen leer is. Maar toen in de schaar erin zette was het mij direct duidelijk.


Zeiltas nummer 8
Achterkant van deze zeiltas
Op de achterkant van deze zeiltas zie je een van de originele zeilnaden van het zeil. Zowel aan de bovenkant als aan de onderkant heb ik stukken van de jas vastgezet. Gewoon voor het leuke effect wat dat geeft.



Zeiltas nummer 8
Deze zeiltas sluit met een rits.
Op deze foto zie je de bovenkant van deze schoudertas van zeil. De tas sluit met een rits, dus alles blijft veilig binnen, ook wanneer je tas eens een keer omvalt, wel zo handig.

De zwarte schouderband is verstelbaar, je kunt de tas dus dragen als schoudertas, maar ook schuin over, messenger style zogezegd.

Meer zeiltassen

Wil je meer zeiltassen zien vergeet dan niet om snel een kijkje te nemen op mijn site: www.upcycled.nl.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten