woensdag 30 januari 2013

Tas gemaakt van autoleer

Ja het is gelukt. De eerste tas gemaakt van het auto leer waar ik in mijn vorige blogpost over schreef is een feit. Hij staat te koop op www.upcycled.nl .

Ik heb het grijze leer gecombineerd met een geruit herencolbert waar ook veel grijstinten in zaten.

Handgemaakte leren damestas van gerecycled leer
Leren tas van gerecycled leer

Een van de klepzakken van het colbert heb ik aan de voorkant van de tas hergebruikt. Super handig, je stopt er alles in waar je snel bij moet kunnen, maar door de klep is het toch veilig opgeborgen.

Deze tas heeft een heel mooi formaat, je zult hem perfect als werktas kunnen gebruiken. 

Dames werktas, handgemaakt en uniek
Ruim voldoende binnenvakken
En ja er zijn ook aan de binnenkant ruim voldoende vakken gemaakt, zodat alles een eigen plekje kan krijgen. Van je mobiel tot een pakje zakdoekjes, pennen en een kleine snack, alles past er in.

Werktas voor dames van gerecycled leer
Dames werktas van gerecycled leer
Hier zie je een close up van een deel van de tas. Je ziet het geperforeerde leer. Ook de hengsels zijn gemaakt van hetzelfde leer. ik heb ze lang genoeg gemaakt zodat je ze ook over je schouder kunt doen wanneer je een dikke jas aan hebt.

werktas voor dames van hergebruikt materiaal
Werktas voor dames van hergebruikt materiaal


Kijk op www.upcycled.nl voor meer foto's en de bestel informatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten